Klantenservice

De klantenservice van Polycall staat voor je klaar. Of je nu een technische vraag hebt, een vraag over een product of over bestellingen & levertijden, neem contact met ons op via 0522 - 44 21 10. Mailen mag ook.

Ben je onderweg of aan het werk en wil je snel een antwoord op jouw vraag? App ons dan nu en we appen je binnen een uur terug: +31 (0)6 – 20 50 55 99 (alleen om te appen).
 
Onze standaard openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag van 07:30 uur tot 17:00 uur.

DE 4 ZEKERHEDEN VAN PolyCall:

  1. Een ruim assortiment.
  2. Snelle en betrouwbare levering.
  3. Service en ondersteuning van echte vakmensen.
  4. Flexibel door het bieden van 100% maatwerk.
We staan altijd voor je klaar.



BETALING

Betalen in onze webshop gaat erg eenvoudig. Je kunt betalen via creditcard en IDeal maar ook gewoon op rekening. Ben je een nieuwe klant? Maak eenvoudig en snel een nieuw account aan en je kunt meteen bestellen.

Betalen voor een nieuwe klant gaat in eerste instantie op basis van vooruitbetaling. Wij bieden hiervoor de volgende betaalmogelijkheden aan:



Wil je in de toekomst toch liever op rekening betalen? Vraag dat dan bij ons aan.


UW ORDEROVERZICHT

U kunt in uw account uw orderhistorie zien en downloaden en/of uitprinten.


BEZORGING

Wij leveren jouw bestelling vanuit ons distributiecentrum met onze eigen transporteur. Voor 08:30 uur besteld, dan dezelfde dag geleverd mits op voorraad. Heb je een spoedorder? Neem dan even contact op. Mail of app.


RETOUR

Is je bestelling beschadigd of defect? Of niet het juiste voor jouw project. Zend het dan retour.  Dit doe je door in te loggen in je account. Retouren kunnen alleen in de oorspronkelijke verpakking aangeboden worden. Onze chauffeur komt het dan ophalen.

In een vestiging
Wil je liever een product retourneren in een vestiging? Neem het product mee naar de vestiging, hier zal de retourname verder afgehandeld worden.


GARANTIE

Het is van veel verschillende factoren afhankelijk of een artikel nog over garantie beschikt. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik, type artikel of leverancier specifieke afspraken. Om jou zo goed mogelijk te kunnen informeren kan je bij vragen over garantie op een artikel contact opnemen.


TERUGBETALING

Zodra we de retourzending hebben verwerkt zullen we de terugbetaling ook verwerken. De terugbetaling zal op dezelfde manier als waarmee betaald is verwerkt worden. Heb je betaald met iDEAL? Dan wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer waarmee is betaald. Zodra het geld is teruggestort ontvang je een bevestigingsmail.

Heb je een bestelling geannuleerd? Zodra we de annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag op dezelfde wijze als hoee je hebt betaald terug. Hoe snel je het bedrag ontvangt hangt af van de betaalmethode.
  • iDEAL: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven
  • Op rekening: het bedrag zal niet worden geïncasseerd. Is het bedrag al geïncasseerd? U kunt deze verrekenen met de volgende factuur

ANNULEREN

Zolang je artikel nog niet is verzonden kun je nog annuleren. We mailen je als de annulering gelukt is.


Aan het laden
Aan het laden