Klantenservice

Heb je hulp nodig bij het bestellen van artikelen of zoek je meer informatie over de mogelijkheden qua levering of betalen? Je vindt het antwoord hier. Is jouw vraag toch niet voldoende beantwoord? Neem dan contact met ons op!

De klantenservice van PolyCall staat voor je klaar. Of je nu een technische vraag hebt, een vraag over een product of over bestellingen & levertijden, neem contact met ons op.  Dat kan telefonisch, bel ons op 085-079 95 99,  of per e-mail.

Onze standaard openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur.


BETALING

Als je een klantaccount hebt kun je op rekening bestellen. Ben je een nieuwe klant? Maak eenvoudig en snel een nieuw account aan.

JE ORDEROVERZICHT

Je kunt in je account je orderhistorie zien en downloaden en/of uitprinten.


BEZORGING

Wij leveren jouw bestelling vanuit ons distributiecentrum met onze eigen transporteur. Je bestelling wordt in overleg geleverd op de afgesproken tijd. Mail of app.


RETOUR

Is je bestelling beschadigd of defect? Of niet het juiste voor jouw project. Zend het dan retour.  Dit doe je door in te loggen in je account. Retouren kunnen alleen in de oorspronkelijke verpakking aangeboden worden. Onze chauffeur komt het dan ophalen.



GARANTIE

Het is van veel verschillende factoren afhankelijk of een artikel nog over garantie beschikt. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik, type artikel of leverancier specifieke afspraken. Om jou zo goed mogelijk te kunnen informeren kan je bij vragen over garantie op een artikel contact opnemen.


TERUGBETALING

Zodra we de retourzending hebben verwerkt zullen we de terugbetaling ook verwerken. De terugbetaling zal op dezelfde manier als waarmee betaald is verwerkt worden. Heb je betaald met iDEAL? Dan wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer waarmee is betaald. Zodra het geld is teruggestort ontvang je een bevestigingsmail.

Heb je een bestelling geannuleerd? Zodra we de annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag op dezelfde wijze als hoee je hebt betaald terug. Hoe snel je het bedrag ontvangt hangt af van de betaalmethode.
  • iDEAL: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven
  • Op rekening: het bedrag zal niet worden geïncasseerd. Is het bedrag al geïncasseerd? U kunt deze verrekenen met de volgende factuur

ANNULEREN

Zolang je artikel nog niet is verzonden kun je nog annuleren. We mailen je als de annulering gelukt is.


Aan het laden
Aan het laden