Klantenservice
Heb je hulp nodig bij het bestellen van artikelen of zoek je meer informatie over de mogelijkheden qua levering of betalen? Je vindt het antwoord hier. Is jouw vraag toch niet voldoende beantwoord? Neem dan contact met ons op!De klantenservice van PolyCall staat voor je klaar. Of je nu een technische vraag hebt, een vraag over een product of over bestellingen & levertijden, neem contact met ons op. Dat kan telefonisch, bel ons op 085-079 95 99, of per e-mail.
Onze standaard openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur.
BETALING
Betalen in onze webshop gaat erg eenvoudig. Je kunt betalen via creditcard en IDeal maar ook gewoon op rekening. Ben je een nieuwe klant? Maak eenvoudig en snel een nieuw account aan en je kunt meteen bestellen.Betalen voor een nieuwe klant gaat in eerste instantie op basis van vooruitbetaling. Wij bieden hiervoor de volgende betaalmogelijkheden aan:

Wil je in de toekomst toch liever op rekening betalen? Vraag dat dan bij ons aan.
JE ORDEROVERZICHT
Je kunt in je account je orderhistorie zien en downloaden en/of uitprinten.BEZORGING
Wij leveren jouw bestelling vanuit ons distributiecentrum met onze eigen transporteur. Je bestelling wordt in overleg geleverd op de afgesproken tijd. Mail of app.RETOUR
Is je bestelling beschadigd of defect? Of niet het juiste voor jouw project. Zend het dan retour. Dit doe je door in te loggen in je account. Retouren kunnen alleen in de oorspronkelijke verpakking aangeboden worden. Onze chauffeur komt het dan ophalen.GARANTIE
Het is van veel verschillende factoren afhankelijk of een artikel nog over garantie beschikt. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik, type artikel of leverancier specifieke afspraken. Om jou zo goed mogelijk te kunnen informeren kan je bij vragen over garantie op een artikel contact opnemen.TERUGBETALING
Zodra we de retourzending hebben verwerkt zullen we de terugbetaling ook verwerken. De terugbetaling zal op dezelfde manier als waarmee betaald is verwerkt worden. Heb je betaald met iDEAL? Dan wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer waarmee is betaald. Zodra het geld is teruggestort ontvang je een bevestigingsmail.Heb je een bestelling geannuleerd? Zodra we de annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag op dezelfde wijze als hoee je hebt betaald terug. Hoe snel je het bedrag ontvangt hangt af van de betaalmethode.
- iDEAL: binnen 3 werkdagen
- Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven
- Op rekening: het bedrag zal niet worden geïncasseerd. Is het bedrag al geïncasseerd? U kunt deze verrekenen met de volgende factuur